Pilavı çok güzeldi, tavuğu güzel pişmişti ayrıca açık ayranı tavsiye ederim çok hoş bir tadı var ve fiyatlar çok uygun. Bol tavuklu pilav ve ayran…
Abdullah O.
Her şey çok güzeldi hizmet kalite çok iyi yemek beklediğimden de lezzetli ve fiyatlar çok uygun elinize emeğinize sağlık muhakkak deneyin.
Ferhat B
Servis çok iyi müşteri memnuniyetini ön planda tutan bir işletme. Lezzet 10 numara.
